Loovstrat blogi

Blogi

Miks siduda turundus ettevõtte väärtustega
Turundus
Bränd

Miks siduda turundus ettevõtte väärtustega

Kas teie ettevõtte turundus peegeldab päriselt seda, mille eest te seisate? Tarbijad otsivad tänapäeval brände, mis resoneeruvad nende väärtustega, mistõttu on oluline, et teie turundus oleks kooskõlas teie ettevõtte põhiväärtustega. Aga kuidas tuua oma väärtused esile igas turundustegevuses ja luua seeläbi tugevam side oma klientidega?

Triin Limbach

Triin Limbach

Turundusspetsialist ja copywriter

Elu kui kaardimäng: kelle kaartidega sina mängid?
Sinu miks

Elu kui kaardimäng: kelle kaartidega sina mängid?

Selle lause mõistmise eelduseks on olukord, kus me kujutame ette, et elu on võrdne kaardimänguga. Nagu kaardimängus ikka, on igaühel meist käes oma unikaalsed kaardid. Kas edu sõltub sellest, millised kaardid sul on või on võti hoopis selles, kuidas sa nende kaartidega mängida oskad?

Triin Limbach

Triin Limbach

Turundusspetsialist ja copywriter

Kuidas luua sotsiaalmeedias kaasahaaravat sisu
Turundus
Bränd

Kuidas luua sotsiaalmeedias kaasahaaravat sisu

Sotsiaalmeedia on dünaamiline platvorm, kus saab katsetada ja olla sina ise, sinu kaasahaaravas võtmes. Mõista oma sihtgruppi, loo unikaalset ja visuaalselt atraktiivset sisu ning suhtle aktiivselt oma jälgijatega.

Triin Limbach

Triin Limbach

Turundusspetsialist ja copywriter

Kui oluline on su brändi nimi?
Bränd
Sinu miks

Kui oluline on su brändi nimi?

🍏 Kui me mõtleme korraks Apple'ile, siis nende nimi on ikka eriti mõttetu. Tõesti, kes annab firmale nimeks õun? Aga samas teame me kõik nende brändi ja seda, mida nad on inimkonna heaks teinud. Nii et kas on siis oluline, mis su brändi nimi on?

Triin Limbach

Triin Limbach

Turundusspetsialist ja copywriter

Klientide tagasiside

iconCompany Logo

Oleme Triinuga koostööd teinud üle aasta. Selle aja jooksul on ta teinud asjalikke ettepanekuid kaalutletud viisil. Triinu saab alati usaldada ja ta pole uute ideede pakkumisel kitsi. Täiendkoolitustest ära ei ütle, isegi kui tema ajagraafik on tihe.

Tal on oma arvamus, mille baasil on võimalik asju edasi arutada. Kõigele lisaks on ta sportlik ja teeb oma tööd rõõmuga.
Kuigi Triin liitus meiega copywriterina, siis võttis ta kiirelt üle ka teised turundusega seonduvad teemad, tänu millele oleme korda saanud palju enam kui algul lootsime. Saab olema huvitav, kuidas meie jätkuv koostöö edasi areneb.

icon

Andrus Irdoja

Amps kohvikute tegevjuht

icon
icon

Triin toetas mind sisuloomega kire ja entusiasmiga, hindan tema uudishimu ja õpitahet. Kui mõtlen meie koostööle, siis meenub tema pakkumiste mitmekesisus ja tahe katsetada. Arvestades, et olin tema esimene klient sotsiaalmeedia sisuloomes, sain ma mitmeid komplimente Triinu tööle enda väga heade turundus ja PR sõprade käest. Leidsin meie 3-kuulise koostöö jooksul mitmeid uusi kliente, kes viitasid reklaamtegevusele sotsiaalmeedias.

Tänan veelkord toreda koostöö eest ja soovitan Triinu!

icon

Merle Viirmaa

Juhtimiscoach

icon

Liitu uudiskirjaga

ja ma jagan sinuga:

  • Mõtteid ja harjutusi, kuidas end tegudele motiveerida
  • Teadmisi, kuidas mõista enda tugevusi ja läbi selle enda toodet/teenust turundada
  • Miks olla julgem ja teistest erineda