Loovad ja
strateegilised
teenused 🤝

Loovstrat kontor

Minu soov on pakkuda enda koostööpartneritele pikaajalist koostööd, mis põhineb võrdsel partnerlusel ehk mina ja sina oleme üks tiim ja jõuame täpselt nii kaugele, kui palju me mõlemad oleme valmis koostöösse panustama.

Eeldan ausust ja usaldavat suhtlust enda kliendiga, mis on hädavajalik, sest sina tead enda toodet või teenust kõige paremini!

Ootan sinult julgust ja usaldust katsetada või siirast tahet liikuda selles suunas!

Kui nõustud nende mõtetega, siis loe edasi teenuste kohta.

Konsultatsioon

Kas sa vajad abi sotsiaalmeedia plaani ja sisuloomega?
Või hoopis brändi põhisõnumi ja üldise turundusstrateegiaga?
Võib-olla oled mõelnud pikalt kas ja kuidas saata uudiskirju enda klientidele? Äkki töötavad reklaamid ilusti, aga kodulehel ei konverteeru huvilised ikkagi klientideks? Või tunned lihtsalt, et oled jäänud ummikusse ja tahaksid kellegagi nõu pidada?

Konsultatsioonis, mis kestab ca 30 minutit, leiame vastused sinu küsimustele.

Copywriting

Copywriting ja üleüldse sisuloome võib olla paras peavalu ning kui sinus puudub kirjutamise-soon, siis meenutab see tuumaplahvatust.

Enne müügiteksti või reklaamsõnumi loomist on aga oluline, et teaksin, mis on sinu brändi miks, sihtrühm ja põhisõnum, sest ilma selleta ei tea me kellele ja mida öelda tahame.

Kui sa tead kasvõi enam-vähem vastuseid nendele küsimustele ja soovid copytekste reklaamidele, sotsiaalmeediasse, e-poe toodetele või kodulehele, siis võta minuga ühendust.

Pikaajaline koostöö

Head asjad võtavad aega. Nii on ka brändi teadlikkuse tõstmise, kogukonna ehitamise ja kvaliteetsete klientide leidmisega.

Soovin, et sinu toodet või teenust ümbritseks läbi turunduse fännid, kes väärtustavad sinu “miksi” ja on sinuga sinu (mitte järgmise loosimängu) pärast.

Seepärast pakun pikaajalist koostööd (miinimum 6 kuud, fikseeritud kuutasuga), et luua terviklik plaan, teha tulemusi ja hiljem ka järeldusi sellest, mis töötab ja mis mitte.

Teenus võib sisaldada lisaks turundusstrateegia ja brändisõnumi välja töötamisele ka näiteks projektijuhtimist, spetsialistide otsingut, uudiskirja koostamist, sotsiaalmeedia kontode ja reklaamide haldamist, vastavalt sinu ettevõtte vajadustele.

NB! Kui me kokku lepitud tulemusi ei saavuta minust tulenevatel põhjustel, siis maksan sulle tagasi 3 kuu tasu.

Veebilehe loomine

Selleks, et läbi digireklaami sinu kodulehele jõudnud huvilised sinu toodet või teenust ka ostaksid on oluline, et kodulehe tekstid, visuaal ja ülesehitus toimiksid omavahel.

Pakume koostöös Ballers Eesti arendustiimiga veebilehe arendust.
Uuendame sinu veebilehte nii, et uus veeb ja tekstid kinnitaksid sinu kliendile, et su toode või teenus on talle vajalikud.

Klientide tagasiside

iconCompany Logo

Oleme Triinuga koostööd teinud üle aasta. Selle aja jooksul on ta teinud asjalikke ettepanekuid kaalutletud viisil. Triinu saab alati usaldada ja ta pole uute ideede pakkumisel kitsi. Täiendkoolitustest ära ei ütle, isegi kui tema ajagraafik on tihe.

Tal on oma arvamus, mille baasil on võimalik asju edasi arutada. Kõigele lisaks on ta sportlik ja teeb oma tööd rõõmuga.
Kuigi Triin liitus meiega copywriterina, siis võttis ta kiirelt üle ka teised turundusega seonduvad teemad, tänu millele oleme korda saanud palju enam kui algul lootsime. Saab olema huvitav, kuidas meie jätkuv koostöö edasi areneb.

icon

Andrus Irdoja

Amps kohvikute tegevjuht

icon
icon

Triin toetas mind sisuloomega kire ja entusiasmiga, hindan tema uudishimu ja õpitahet. Kui mõtlen meie koostööle, siis meenub tema pakkumiste mitmekesisus ja tahe katsetada. Arvestades, et olin tema esimene klient sotsiaalmeedia sisuloomes, sain ma mitmeid komplimente Triinu tööle enda väga heade turundus ja PR sõprade käest. Leidsin meie 3-kuulise koostöö jooksul mitmeid uusi kliente, kes viitasid reklaamtegevusele sotsiaalmeedias.

Tänan veelkord toreda koostöö eest ja soovitan Triinu!

icon

Merle Viirmaa

Juhtimiscoach

icon

Liitu uudiskirjaga

ja ma jagan sinuga:

  • Mõtteid ja harjutusi, kuidas end tegudele motiveerida
  • Teadmisi, kuidas mõista enda tugevusi ja läbi selle enda toodet/teenust turundada
  • Miks olla julgem ja teistest erineda